„Ghost Town“ iš „Fireproof Games“ netrukus pasirodys tiek „PC VR“, tiek „Quest 3“, todėl nusprendėme juos išdėstyti grafikai ir našumui palyginimui. Perskaitykite rezultatus.
Žinomas dėl savo pripažintos „The Room“ serijos, „Fireproof Games“ vėl suteikė žavią patirtį su „Ghost Town“. Apžvelgiami teigiamai apie „Quest“, mes giriame tai kaip išskirtinę atmosferos kelionę, užpildytą paslaptinga aplinka, įtraukdami galvosūkius, ir pasakojimą, paslėptą ilgalaikiame laikinojoje ir emocinėje gylyje.
Šiame žaidime jūs einate į Edith Penrose batus, kai ji tiria savo brolio dingimą. Įsikūrę vaiduoklių medžioklės detektyvo agentūros fone, jūs naršote su dvasiomis užpildytu Londonu, susidūrę su antgamtinėmis paslaptimis, kurios atsiskleidžia išspręsdami sudėtingus aplinkos ir mechaninius galvosūkius.
Žaidimas, užfiksuotas „UploadVr“
Grafikos palyginimas: „Quest 3“ ir „PC VR“
Viena iš išskirtinių „Ghost Town“ bruožų abiejose sistemose yra jo atmosferos aplinka, kuri atgyja dėl stipraus dėmesio į detales apšvietimo, garso ir aukštos kokybės faktūrų. Nesvarbu, ar žaidžiate kompiuteryje, ar „Quest 3“, pasinerkite į pasaulį, kuriame gausu akių saldainių ir geros istorijos.
Žvelgiant į vaizdinius kompiuterio ir „Quest 3“ versijų skirtumus, nuostabu, kaip jie labai primena vienas kitą. Praėjusiais metais pateikėme keletą populiarių žaidimų, tokių kaip „Metro Awakening“ ir „Svetime: Rogue Incursion“, grafikos palyginimus, kur buvo lengviau pastebėti skirtumus tarp sistemų su tais pavadinimais. Su „Ghost Town“ linijos šiek tiek neryškiai neryškėja, todėl čia yra keletas skirtumų, kurie, mūsų manymu, pastebimi:
Atmosfera ir apšvietimas
Abiejų platformų aplinka yra stulbinamai panaši. „Quest 3“ apšvietimo ir aplinkos poveikis yra šiek tiek mažiau šlifuotas nei kompiuteryje, o atmosferos, pavyzdžiui, rūko, trūksta kai kuriose vietose, kur jie buvo pastebimai pateikiami kompiuterio versijoje. Kaip buvo minėta mūsų ateiviuose: „Rogue Incursion Review“, atmosfera prisideda prie „Spooker“ atmosferos sukūrimo, o kai jų nebebus, tai pastebima. „Quest 3“ versija vis dar puikiai sulaiko, tačiau suteikia švarią ir svaiginančią patirtį net ir turint šiek tiek nutildytą atmosferos efektą.

Tekstūros ir detalės lygiai
Abiejose sistemose tebėra nuolat aukštos kokybės. Žaidžiančios struktūros ir vaiduokliški drabužiai, užpildantys žaidimą, yra įspūdingi ištikimybės „Quest 3“, nors kompiuterio versija palaiko aštrumo ir detalių kraštą, o tai nenuostabu dėl didžiulio apdorojimo galios skirtumų. Kompiuterio versijoje taip pat yra daugiau objektų, pateiktų kiekvienoje scenoje, todėl aplinka jaučiasi labiau patikima.
Spektaklis
„Quest 3“ našumas paprastai yra puikus, nepaisant to, kad grafiškai intensyvių scenų metu yra labai retkarčiais kritimų. Bendra abiejų sistemų patirtis yra sklandi, o turint minimalų atsilikimą, „Quest 3“ žaidėjai gali tikėtis vientisos kelionės per Haunging pasaulį „Ghost Town“ ir tokį, kuris yra labai panašus į kompiuterio versiją.
Grafiškai, „Ghost Town On Quest 3“ stovi beveik nuo peties iki peties su savo PC VR atitikmeniu, todėl tai yra pavyzdys, kokio „Meta“ autonominės aparatinės įrangos yra tikrai pajėgi. „Quest 3“ savininkai gali būti tikri, kad galėsite visiškai įvertinti žaidimo persekiojamą aplinką ir įgyti labai panašios patirties, nepririšdami prie kompiuterio. Išleidus „Steam“, „PC VR“ grotuvai po to, kai dabar tai yra nedidelis „Fidelity“ guzas.
Paranormalių nuotykių gerbėjams „Ghost Town“ siūlo nepamirštamą kelionę į antgamtinę. Nesvarbu, ar grojate jį kompiuteryje, ar „Quest 3“, būkite pasirengę jaudinančiai ir įtraukiančiai patirčiai, kurioje demonstruojamas ugniagesių žaidimų įsipareigojimas kokybei ir giliai panardinimui.
„Ghost Town“ apžvalga: visiškai įtraukiantis antgamtinis VR nuotykis
„Ghost Town“ yra puikus antgamtinis dėlionės nuotykis iš „Room VR“ studijos, kurio nenorėsite praleisti.
